2018. január 2., kedd

Újévi munkaálom

Álmomban a munkahelyemen voltam, január 1-je volt, hétfő, tettem-vettem, de csupa olyasmit, aminek nem volt köze a munkámhoz. Aztán valaki megkérdezte, nem kéne-e esetleg megtartanom az óráimat. És tényleg, látom, hogy mindenütt hallgatók, a kollégák sürögnek-forognak, mennek órára. Hát, mondom, én szabadságon vagyok. Ja, most Badacsonyban vagy? – kérdezi a kolléga ironikusan, igen, mondom szintén ironikusan. (Mért pont Badacsonyban? Soha nem jártam oda.) De aztán fölfogom, hogy az egyetemen ilyesmi nincs, nem lehetek szabadságon tanítási időben, és máris elhagytam egy csomó órám. De a legkellemetlenebbül az érintett, hogy kedden is jönni kell, pedig csak szerdára terveztem a miskolci utazást, amikor viszont nincs órám, és nem is azért mennék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése