2017. október 25., szerda

#telenor A feleségem új telefonjába új (mikro vagy milyen) sim-kártya kellett. A telefon az én nevemen van, és pontosan tudom, hogy az új kártya aktiválásához elég, ha igazolom magam, ezért hazafelé beugrottam a Telenorhoz, hogy elintézzem. A pasi viszont a régi kártyát kérte, ami persze nem volt nálam. Hazamentem, fogtam az asszony telefonját, vissza a Telenorhoz. Csakhogy addigra már akkora tömeg volt, hogy vagy félórát vártam. A hölgy aztán gyorsan elintézte, eszébe se jutott elkérni az addigra már a zsebemben lapuló régi kártyát. És most jön, amiért ezt elmeséltem. A végén mosolyogva megjegyeztem, hogy engem ma már egyszer hazaküldtek a sim-kártyáért, láthatóan szükségtelenül. A kisasszony elnézően mosolygott. Az valahogy nem jutott eszébe, hogy a cég nevében elnézést kérjen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése