2017. szeptember 4., hétfő

Nem készültem

"És felkészültél a hüvelyből?" – kérdezte álmomban L, a kolléganőm. Este 10 óra után történt ez, éppen befejeztük a filmet a tévéző házban, és egy nagy csapattal mentünk vissza (hová?), én pedig egy hosszú sms-t fogalmaztam L-nek, valamiért ezt (hogy vége a filmnek) el kellett mondani neki. Akkor láttam meg, hogy ő is ott van a tömegben. "Á, szia, akkor nem küldöm el az sms-t" – mondtam. "És felkészültél a hüvelyből?" – kérdezte mosolyogva. De mért kellett volna? Tegnap írtam kisdolgozatot bioszból, teljesen valószínűtlen, hogy ma meg feleltessen. "De nem úgy van – mondta erre L –, mert azt mondta a tanárnő a dolgozat után, hogy maradj a helyeden. És ez mi mást jelenthet, mint hogy másnap folytatod?" Úristen, tényleg, de egyáltalán nem készültem a hüvelyből. Persze tudok róla ezt-azt – futott át a fejemen –, de az ilyen gyakorlatias tudás nem szokott elég lenni a dolgozathoz. "Van benne felhám" – ez jutott eszembe hirtelen. Csak erre emlékeztem az órából, mert ez meglepett. De mi a fene az a felhám?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése