2017. április 18., kedd

Félreértés az álomban

Különös néha az álmok időrendje. Azt álmodjuk, hogy nem tudunk valamit, amire aztán rájövünk, de ha mi konstruáljuk az álmainkat, akkor eleve is tudtuk. Most pl. azt álmodtam, hogy beérkeztem a munkahelyemre, és a könyvtárba mentem be, ahol éppen értekezlet volt. Egy kolléganőm meg azt mondja nekem, hogy azért gáz, hogy ez egy versolvasó könyvtár, és nincs itt Határ Győző. A "versolvasó könyvtár" kifejezésen nem is akadtam fönn, még azon sem, hogy mért lenne egy pedagógiai tanszék könyvtára versolvasó, azon viszont igen, hogy mért kéne itt lennie (az értekezleten?) Határ Győzőnek. Aztán persze rájöttem, hogy nyilván nem is erről van szó, hanem hogy HGY versei miért nincsenek meg a könyvtárban. Hogy a fenébe érthet félre valaki egy saját maga által konstruált mondatot?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése