2017. január 23., hétfő

Népszavazás

Egy olimpia ellenes népszavazás még Budapesten is kétesélyes, országosan pedig inkább csak egyesélyes. Ez nem vidékellenesség, csak szociológia. Még a legutóbbi mocskos népszavazás is majdnem érvényes lett. Szóval bocs, de most annyira azért nem bánom, hogy a vidékiek nem írhatnak alá.

Válasz egy kommentre:
Szerintem semmi rosszat nem mondtam sem a vidékről, sem a vidéki városokról. Azt mondtam, hogy ha már népszavazást kezdeményezünk (ez nem biztos, hogy jó ötlet egy diktatúrában), akkor érdemes racionálisan mérlegelni, hogy mit várhatunk egy országos népszavazástól, és mit egy budapestitől. Szerintem nem ugyanazt, de nem hiszem, hogy ezzel bárkinek is újat mondtam. Mármint ha az olimpiáról van szó. És ettől még sokkal jobb fej emberek élhetnek vidéken, mint Budapesten.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése