2016. december 5., hétfő

Egy régi ismerős

Jó pár éve levelet kaptam egy nagyon távoli ismerősömtől, hogy heló, hogy vagy, ennyi és ennyi gyerekem van, stb. Aztán valahogy ismerősök lettünk a Facebookon is, és döbbenten láttam, hogy ismerősöm híres ember, jeles publicista, nagy tiszteletnek örvend bizonyos -- nekem is szimpatikus -- körökben. Csodálkoztam, mert őszintén szólva ezt nem gondoltam volna róla. Nézem a fényképét: hát megöregedett, de tényleg valahogy így nézett ki. Aztán teltek az évek megint, és a minap kiderült, hogy a híres politikai publicista semmiképpen nem lehet az ismerősöm, mert vagy tíz évvel idősebb nála. Most meg arra gondoltam, utánanézek a neten, hogy akkor mit kell tudni az én valódi régi ismerősömről, aki ezek szerint mégsem lett híres ember. Hát elsősorban azt, hogy nem is az a neve. Én kész vagyok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése