2016. április 29., péntek

Razzia

Álmomban V-vel mentünk valahol egy városban, és ha már mentünk, vittük magunkkal a kukát. Megállított egy egyenruhás nő, olyan rendőrféle, és mondta, hogy mutassuk meg, mi van a kukában. Bosszantott, de nagyon nem lepődtem meg, gondoltam, elkezdődött valami környezetvédelmi razzia. Oldalról nyitottam ki a kukát, mint egy hűtőt. Nagyon sok hálós krumpli volt benne, ezeket leszámolta a rendőrnő, meg darált hús. Meg persze mindenféle hulladék. Közben egyrészt azon gondolkodtam, hogy vajon a veszélyes hulladékért büntethet meg, vagy azért ha szelektíven gyűjtendő dolgot talál (konkrétan a hálós krumpli hálója jutott eszembe, hogy azt talán le kellett volna venni). Másrészt az járt a fejemben, hogy nem bánom, ha megbüntet, kifizetem, és kész.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése