2016. január 13., szerda

Hosszú

Arra jöttem rá, hogy én eléggé más szemszögből nézem a Hosszú Katinka-ügyet, minta legtöbb ember. Nekem ugyanis HK se kutyám, se macskám. Nem vagyok a rajongója, soha nem szurkoltam neki összeszorítva az ujjaimat, és igazából semmit nem tudok az eredményeiről. És nem azért -- amit egyszer valaki a fejemhez vágott --, hogy mindent gyűlölök, ami magyar, hanem azért, mert ennyi idősen sem sikerült felfognom, hogy mi köze van a nemzetnek ahhoz, hogy valaki ügyes úszó, és hogy ez mitől válik közüggyé. Ezért például nem nagyon érdekelnek ennek a vitának a részletei, hogy valóban szüksége van-e HK-nak mozdulatelemző szoft- és hardverre, meg ilyesmi. Egy dolog miatt kaptam fel a fejem: ahogy Kiss és Gyárfás kommunikálnak. Mert ebben benne van az egész közép-európai nyomorúság. Minden, ami ellen Ady annak idején szót emelt. A mi egész elrendezett sorsunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése